SELAMAT DATANG

Thursday, June 3, 2010

TEDDY BEAR, WOODY TOY, NETHERLAND DWARF DAN ANGGORA UNTUK DIJUAL

Kepada sesiapa yang berminat untuk menempah dan membeli arnab-arnab yang tersebut di atas, tuan-tuan dialu-alukan untuk menghubungi saya segera. Stok yang ada adalah terhad. Means, siapa cepat dia dapat. Stok yang ada adalah terhad bagi yang menempahnya sahaja. Pengambilan boleh dibuat pada hari Ahad, 6hb. Jun 2010. Sila nyatakan baka yang anda kehendaki dan barangan keperluan yang dikehendaki. Insya Allah saya akan sediakan.

Sila hubungi saya di 012-911 6165. Jika ada sebarang keraguan atau pertanyaan, boleh juga menghubungi saya atau sms sahaja. Insya Allah, setakat hari ini, saya masih mampu untuk melayan sebarang pertanyaan-pertanyaan dari pembeli, penternak dan lain-lain yang memerlukan khidmat nasihat dan sebagainya.

No comments:

Post a Comment