SELAMAT DATANG

Tuesday, May 4, 2010

PEMBERITAHUAN AKHIR

Assalamualaikum......

Post kali ini just nak inform kepada rakan-rakan sekelian bahawasanya tawaran harga RM 50 bagi arnab pedaging berumur 50 hari akan berakhir pada penghujung minggu ini, iaitu pada 9hb. Mei 2010. Selepas tarikh tersebut, harga bagi seekor arnab pedaging berumur 50 hari akan kembali ke harga asal RM 80 ke 100 seekor bergantung pada saiz dan jenis.

Di sini saya ingin merakam jutaan terima kasih dan setinggi penghargaan di atas segala sokongan dan pembelian tuan-tuan sekelian. Insya Allah....sekiranya tiada sebarang aral melintang......nantikan jualan "Pet Mania" dari saya yang belum diputuskan tarikhnya.

Rentetan dengan masa yang tidak seberapa ini, di sini ditawarkan "stock clearance" bagi arnab-arnab yang dipaparkan di bawah. Apa yang ditawarkan di dalam gambar-gambar ini, itulah yang tuan-tuan perolehi dan tawaran harga dan bakanya terhad pada yang di dalam gambar ini sahaja.


CHINCHILLA - 4 BULAN
RM 420 SEPASANG

CHINCHILLA - 5 BULAN
RM 460 SEPASANG

JANTAN NEW ZEALAND WHITE - 5 BULAN
RM 230 SEEKOR

JANTAN-JANTAN PEDAGING - 50 HARI
RM 45 SEEKOR

LION HEAD JANTAN - 6 BULAN
RM 90 SEEKOR

NEW ZEALAND WHITE - 2 BULAN SETENGAH
RM 300 SEPASANG

SILA HUBUNGI SAYA SEGERA UNTUK SEBARANG PERTANYAAN ATAU TEMPAHAN. STOK TERHAD KEPADA YANG DI DALAM GAMBAR INI SAHAJA. SIAPA CEPAT DIA PUNYA. HUBUNGI DEN DI 012-911 6165. HISHAM

No comments:

Post a Comment