SELAMAT DATANG

Friday, May 22, 2009

BAJA DAN MEDIUM TANAMAN AGRO ORGANIK

Assalamualaikum.....

Di sini saya ingin mempromosi beberapa produk untuk dijual bagi sesiapa yang berminat, iaitu:-

1. AGROPOT - sejenis planting medium yang berasaskan sisa buangan ladang, ternakan dan lain-lain yang mempunyai kandungan Nitrogen, Kalium dan Phosporan serta kandungan kompos dan nutrien mikroorganisma. Boleh diguna terus sebagai medium tanaman atau dicampur ke dalam medium yang dapat menjimatkan sehingga 3 kali ganda bekalan nutrien. Kandungan nutrien dapat bertahan sehingga 100 hari penanaman sebelum penanaman semula.

Harga bagi pek 5 kg = RM 5.00.
(Bagi pembelian kuantiti besar, harga boleh dirunding)

2. AGRO ORGANIK - baja organik terbaik dengan penyuburan pantas. Berkandungan Nitrogen Mikro dan Makro yang diperlukan bagi pembesaran pokok. Memperbaiki struktur serta kandungan nutrien tanah menjadikan tanah lebih efektif bagi penanaman pelbagai tanaman. Boleh digunakan sebagai campuran medium cocopeat dan sekam. Diperbuat dari bahan kitaran semula sisa tanaman, buah-buahan serta sisa ternakan melalui proses pemeraman berkala.

Harga bagi pek 10 kg = RM 9.00.
(Bagi pembelian dalam kuantiti besar, harga boleh dirunding)

3. Anak benih - kami juga membekalkan anak benih cili kulai, cili padi, timun dan terung panjang bagi anak pokok berumur sebulan. Penanaman adalah dengan menggunakan tray 104 lubang. Tempahan perlu dibuat sebulan sebelum penyerahan.

Harga bagi 1 tray = RM 65.00.

Bagi anda yang berminat untuk membuat tempahan sila hubungi atau sms kepada saya, Mohd Hisham bin Mohamad Yusoff aka shamzaagroproduct di 012-911 6165 atau e-mail - mohdhishamyusoff@yahoo.com .

No comments:

Post a Comment