SELAMAT DATANG

Thursday, December 16, 2010

STOK YANG ADA UNTUK DIJUAL



Assalamualaikum......

Pertama-tamanya nak minta maaf sebab lama tak jengok ke sini. Sibuk sikit dengan berbagai-bagai perkara terutama berkenaan stok arnab yang sukar diperolehi sekarang ini. Berbagai-bagai baka yang diminta oleh rakan-rakan, terkadang poning gak kepalo den nak dapatkan. Tidak dinafikan sukar untuk mendapatkannya buat masa ini dan harga pun ada sedikit peningkatan untuk mengambilnya. Tapi den cuba gak "absorb" kenaikannya demi kepuasan hati rakan-rakan.

Bagi rakan-rakan yang bertanyakan arnab-arnab baka Teddy Bear, Holland Lop dan English Angora, den mohon berbanyak maaf kerana pada waktu ini..........................................takda bekalan.......Huwaaaaa.........

Jadi, den pun tak tahu nak story apa lagi. So, kita teruskan ke gambar-gambar arnab yang boleh dibeli atau ditempah untuk dimiliki dengan segera ketika ini.




ANGORA BETINA (2 BULAN)
RM 80 SEEKOR

ANGORALION (3 BULAN)
RM 80

LIONHEAD JANTAN (2 BULAN)
RM 60 SEEKOR

ANGORA (JANTAN)
* LUM DAPAT DILEPASKAN KERANA UNDER TREATMENT

LIONHEAD BETINA (3 BULAN SETENGAH)
RM 80

ANGORA BETINA (3 BULAN)
RM 80

NETHERLAND DWARF (2 BULAN)
RM 200 SEEKOR

MINI REX (3 BULAN)
RM 220 SEEKOR

FUZZY LOP (2 BULAN)
RM 550 SEPASANG


Bagi yang ingin memiliki arnab-arnab di atas, talian Hot Line dibuka sekarang. Caranya dengan menalifon atau sms kepada saya di 012-911 6165 (Hisham).



PEMBERITAHUAN LAIN


BERITA 1






Bagi yang ingin memiliki arnab-arnab baka pedaging, harga-harganya adalah seperti berikut :

New Zealand White dan Chinchilla (Flemish Giant dah habis stok)

40 hingga 50 hari
Jantan RM 60, Betina RM 80 (per seekor)

3 bulan
Jantan RM 160, Betina RM 180 (per seekor)

6 bulan
Jantan RM 260, Betina RM 280 (per seekor)


BERITA 2

Bagi yang tinggal jauh (di luar Selangor melebihi 100 km pergi dan balik). Insya Allah, penghantaran dengan bas Ekspress boleh di uruskan bergantung kepada caj yang dikenakan oleh pemandu (Biasanya dalam RM 30 ke 45 bergantung kepada destinasi).

Bagi yang memerlukan penghantaran di sekitar 100 km Radius pergi dan balik, caj penghantaran sekitar RM 15 ke 25 (Tertakluk pada jarak). Kalau setakat Bandar Baru Bangi, Seri Putra dan Kajang tu - FOC je la.


BERITA 3

Bagi yang ingin membeli aksesori arnab seperti sangkar, botol minuman, vitamin, shampoo, makanan dan lain-lain, pun boleh smskan order anda kepada den.

Jika memerlukan perkhidmatan suntikan untuk penyakit kurap arnab, pun boleh hubungi den juga. Caj sekitar RM 8 seekor (Kalau mai kat rumah la).


AKHIR KATA

"MAJUKAN PENTERNAKAN ARNAB UNTUK EKONOMI MALAYSIA"

2 comments:

  1. huuuuu.. nk beli tp jauh sangat...
    :(

    ReplyDelete
  2. Takda jauhnya cik Scha_lienn~...bas ada kalau nak....Insya Allah boleh diusahakan....

    ReplyDelete