SELAMAT DATANG

Friday, September 15, 2017

KUIH REMPEYEK, KAPIT DAN KARAS


Assalamualaikum.....

Apa nak buat hari ni telur lagi.....diri sendiri yang salah...buat lagi niaga pokok.

Saya nekad dah...stop and say no to pokok lagi!!!!

Di sini...hari ni....saya nak merayu dan minta tolong kengkawan kalaulah masih ada yang sudi membantu...saya perlukan modal dalam RM 150 untuk buat niaga Kuih Rempeyek, Kapit dan Karas. Nak pek rm 2 sepeket dan balang. Semua nak wat sendiri sambil dibantu anak2 dan isteri. Kami nak pek dan masuk balang utk dihantar ke kedai2 atau yang menempah. Lagi pun kuih2 ni tahan lama kalau kedap udara.

Kalaulah ada yang sudi bantu walau rm 10 seorang, saya mengharap sangat. Kalau dapat mula buat malam nipun lagilah syukur alhamdulillah.....

Kalaulah ada yang sudi...ini butiran saya -

Mohd Hisham bin Mohamad Yusoff
I. C saya :- 710628-03-5361
Alamat saya :- Lot 140A-1, Kampung Seri Aman, Jalan Bistari 3, Puchong
No. akaun Cimb wife saya :- 7013501291 (Zanarya bt. Abdul Halim)

2 comments:

  1. Salam Tuan. Macamana situasi sekarang? Ada cara tak untuk dihubungi?

    ReplyDelete
  2. Hey I’m Martin Reed,if you are ready to get a loan contact.Mr Benjamin via email: lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com,WhatsApp:+1 989-394-3740 I’m giving credit to Le_Meridian Funding Service .They grant me the sum 2,000,000.00 Euro. within 5 working days. Le_Meridian Funding Service  is a  group investors into pure loan and debt financing at the  returns of 1.9% to pay off your bills or buy a home Or Increase your Business. please I advise everyone out there who are in need of loan and can be reliable, trusted and capable of repaying back at the due time of funds.

    ReplyDelete