SELAMAT DATANG

Wednesday, March 3, 2010

ARNAB KAMPUNG

Kepada teman-teman rakan penternak arnab kampung atau tempatan yang mempunyai masalah pemasaran, sila hubungi saya untuk perbincangan. Permintaan terhadap anak-anak dan induk-induk arnab kampung tetap ada dan semakin meningkat. Insya Allah, jika ada sebarang permintaan terhadap baka tersebut, saya akan majukan kepada tuan-tuan. Sehingga ke saat ini, ada beberapa permintaan yang memerlukan anak-anak dan induk-induk arnab kampung yang terpaksa saya tolak kerana ketiadaan stok. (Stok arnab kampung den pun dah kering kena borong.......)

Buat masa ini, saya sedang berusaha mengumpulkan data-data penternak secara kecil-kecilan bagi apa sahaja baka arnab. Sila sms atu email biodata berikut kepada saya. Apa yang termampu akan saya usahakan..........Insya Allah........

Nama:
Lokasi/Alamat:
Baka:
Kuantiti:
No. Talipon:

Kita bersama-sama memajukan dan meningkatkan kembali pasaran dan penternakan arnab di Malaysia dengan jujur dan ikhlas. Hubungi den di :

012-911 6165

atau e-mail ke

mohdhishamyusoff@yahoo.com

No comments:

Post a Comment