SELAMAT DATANG

Friday, November 12, 2010

DEN TAK ADA KAITAN DENGAN SEAN ZACHARY

Assalamualaikum......

Buat pengetahuan semua, den tak ada kena mengena dengan Sean Zachary tu. Kenal atau berurusan dengan dia pun tak pernah. Jadi harap jangan ada yang membuat tanggapan yang den menjual arnab-arnabnya atau mempunyai kaitan dengannya. Tolonglah jangan fitnah den lagi yang hendak mencari rezeki ni.

Kat blog den ni cuma den bagi kebebasan kepada kawan-kawan untuk meluahkan permasalahan dan membincangkan perkara yang baik untuk industri arnab. Den terpaksa clearkan perkara ni sebab den ada terima sms mengatakan den ni orang yang dimaksudkan. Den Mohd Hisham bin Mohamad Yusoff dok di Pekan Bangi Lama.

1 comment:

  1. Sorry Shamza, problem org lain u yg dpt tempiasnya..utk makluman saya dh maklumkan kat chat box..dan kpd semua ...statement yg ada di ruangan jom borak yg mengisahkan psl Sean Zachary a.k.a Sean Pet Gallery TIADA LANGSUNG KAITAN DAN TIADA KENA MENGENA dgn SHAMZA AGRO PRODUCT @ Mohd Hisham Mohamad Yusoff. Cuba baca di ruangan jom borak dan fahamkan terlebih dahulu kisah sebenarnya dan jgn cuba mengaitkan dgn pemilik blog ini.Tq

    ReplyDelete